Brev:
Ammestop tvillinger
2. juni 2003
Alder:
12 mdr.
Ammestop tvillinger
Hej
Jeg har netop læst Helen Lyng Hansens udmærkede svar til "Slut med amning om natten". Det er noget af det bedste jeg har læst, og vi kan bruge meget af det, tror jeg.
Jeg aften- og natammer også vores 12 mdr. gamle tvillinger og vil gerne stoppe (i hvert fald om natten). Den beslutning tror jeg ikke helt, de to små er enige i. Men logistikken er umiddelbart lidt anderledes, når her er 2 børn. Skal vi vænne en fra ad gangen - eller skal faderen risikere at stå med to amme-lystne men skrigende børn kl. ged om natten?
Håber på et par gode overvejelser.
Med venlige hilsner
Eva