Brev:
Madplan - 8 mdr.
22. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Madplan  - 8 mdr.
Hejsa Helen
Ville lige høre om du kunne guide mig til en god madplan nu til 8 måneder.
Du får lige vores nu:
04-05 100ml mme
07.30 morgenmad øllebrød eller havregrød. Et stykke brød at tykke i bagefter. Mælk i kop til.
10.00 mme i flaske 150ml.
12.30 rugbrød ca1/2 til 3/4 med diverse pålæg. Få grøntsager til at sidde og tykke i ved siden af, vand i kop til.
15.00 yoghurt med frugtmos eller grød eller halv bolle. vand af kop.
17.30 Aftensmad, for det meste af vores mad. Får både ris, pasta og kartofler.
20.00 mme 180- 200ml
Er det ok:)
Hvad med flasken om natten skal den væk. Syntes ikke hun er nær så sulten om morgnen når hun får flaske om natten som når hun bare sover igennem. Tilbyder kun 100ml af den grund:)
Syntes stadig hun er dårlig til at drikke af kop, har du gode råd. Har prøvet at købe en vand flaske med tud, men det vil hun ikke.
Med venlig hilsen
Karin