Brev:
Aftenskrigeri
22. oktober 2007
Alder:
15 mdr.
Aftenskrigeri
Kære Helen
Først og fremmest tak for en god brevkasse.
Vi er en lille familie på 4. Lille Victoria er nu 15 mdr. Født 3/7 2006. Siden jeg begyndte på job igen 22 maj i år, er hun begyndt at skrige hver aften når hun kommer i seng. Hun rejser sig op og er helt ulykkelig, vi går ind og trøster og lægger hende ned igen. Så snart vi går ud starter det forfra.
Vi talte med vores egen sundhedsplejerske, som sagde vi skulle prøve dette her: Putte hende så må hun græde 1 minut. 2 gang må hun så græde 3 minutter. 3 gang 5 minutter. Efterfølgende skal der gå 5 minutter mellem at vi går ind til hende. Det hjælper bare ikke. Det eneste er at vi kan sidde ved hende indtil hun falder i søvn. Det syntes vi bare ikke vi vil ind på, vi har jo også Alexander på 8 år som vi også skal hygge med når lillesøster, er kommet i seng.
HVAD GØR VI?