Brev:
Min søn på 1½ år spiser ikke
4. februar 2004
Alder:
18 mdr.
Min søn på 1½ år spiser ikke
Hej
Jeg håber du kan hjælpe mig - jeg er meget fortvivlet. Jeg har en søn på 1½ år, som stort set ikke spiser, og aldrig har gjort det.
Han spiser rugbrød, figner, lyst brød, pålægschokolade, yoghurt og kinder mælkesnitte. Og ikke andet!
Vi har prøvet alt - lave forskelligt mad, spise aftensmad uden for meget opmærksomhed på ham, lade ham spise andre steder, men intet hjælper. Vi kan overhovedet ikke få ham til at smage på maden. Har du nogle forslag til, hvad vi skal stille op?
Hilsner
Carina