Brev:
Slut med amning om natten - 13 mdr.
2. juni 2003
Alder:
13 mdr.
Slut med amning om natten - 13 mdr.
Jeg ammer stadig min søn, der snart bliver 13 måneder. Han bliver ammet om aftenen i forbindelse med at han skal sove. Om natten vågner han flere gange (det har han altid gjort) og får nu en lille tår, hvorefter han sover videre med det samme. Han er meget glad for det, og middelbart synes jeg ikke det erstatter noget måltid.
Jeg vil gerne så småt stoppe med amningen om natten, og håber på et råd, hvor jeg forhåbentlig kan undgå en "kold tyrker"!
Med venlig hilsen
Marianne