Brev:
Dele-barn og skilsmisse
3. februar 2004
Alder:
4 år, 6 mdr.
Dele-barn og skilsmisse
Jeg har en søn på 4 år, han bliver 5 til april. Hans far og jeg gik fra hinanden da han var 1/2 år gammel. Faderen er kommet hos os for, at besøge sin søn, grundet at han bor i en lille lejlighed.
Problemet er, at det altid er mig som skal ringe for, at aftale noget og så bliver jeg irriteret og skuffet og såret på min søns vegne.
Min søn har aldrig overnattet hos sin far, det længste han har været på besøg hos ham alene, har været i 5 timer. Min søn vil forståeligt nok ikke hjem til sin far, medmindre at jeg er med.
Jeg bor sammen med en ny mand og min søn og han er meget glade for hinanden, det er dejligt.
Hvordan skal jeg forholde mig overfor hans far? Hvis jeg beder om noget mere initiativ, bliver han meget fornærmet.
Jeg er ked af, at min søn ikke har et "normalt" far/søn forhold.
Hilsen
Evalo