Brev:
Kostplan til 7 mdr
2. februar 2004
Alder:
7 mdr.
Kostplan til 7 mdr
Kunne du hjælpe mig med at sammensætte en kostplan til min søn, Nicklas, på 7 mdr?
I øjeblikket får han modermælkerstatning ca. 4 gange om dagen af 150 ml. Han får vælling, også 150 ml, når han skal sove om aftenen, og nogen gange om natten. Ellers får han grød morgen og aften. Jeg har prøvet at give ham både havregrød og øllebrød, men han ville ikke spise det.
Er det ok han fortsat for grød i stedet, eller er der andet jeg kan give ham? Og hvad med aften, kan han godt få det samme som vi spiser, altså blendet eller moset, eller skal han fortsat også have grød her? Og hvad med drikkevarer, kan han drikke andet end modermælkserstatning?
Det lyder måske lidt forvirrende, men jeg håber du vil sammensætte en kostplan, så jeg kan finde ud af om han overhoved får nok mad? Og så den kan blive lidt mere varierende.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lisbet og Nicklas