Brev:
Knap 9 måneder og vågner hver 2. time
2. februar 2004
Alder:
9 mdr.
Knap 9 måneder og vågner hver 2. time
Hej
Vi har en kæmpe dreng (13.5 kg) på knap 9 måneder. Han har aldrig villet bruge sut eller flaske. Han er blevet ammet fuldt indtil 6 måneder og ammes nu morgen, eftermiddag og til nat.
Han har aldrig været god til at sove, men har efter en lungebetændelse i julen fået et skrækkeligt sovemønster, hvor han vågner i et skrig ca. hver 2. time hele natten.
Vi har hans seng i vores soveværelse og synger for ham samt giver ham en beroligende hånd når han vågner. Det tager ca. ½-2 timer at få han til at falde til ro igen. Tager vi ham op eller ammes han går det hurtigere, men det orker jeg ikke mere.
Hvordan bryder vi denne vane ?