Brev:
At kravle eller ikke at kravle
2. februar 2004
Alder:
7 mdr.
At kravle eller ikke at kravle
Hej
Min søn på 7 1/2 md har nu i 6-7 uger øvet sig i noget der ligner et forsøg på at kravle. Han kommer fint op på alle 4, hvor han så står og rokker frem og tilbage. Han kan stå sådan længe uden at komme en meter. Eller han forsøger at rejse sig, dvs. strækker sine ben mens armene stadig er solidt plantet i gulvet.
Jeg synes ikke at han overhovedet udvikler sine kravleforsøg, og jeg synes, at det er længe at han har været undervejs...Skal jeg på nogen måde hjælpe ham, eller er det mig der har for travlt?
Jeg frygter lidt, at han istedet for at komme fremad vil kunne finde ud af rejse sig op - og det er han slet ikke stærk nok i benene til...
Tak for svaret.
Med venlig hilsen
Ann