Svar: Sulten om aftenen
1. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Du skal ikke tage en flaske fra din datter. Ialt får hun kun 600 ml allomin, samt lidt mælk på øllebrøden, så hun skal meget gerne have dette og du må også gerne lave hendes grød og mos med mælk. Vand kan hun fortsat få på kop.
Flaskerne bibeholder du således, men før flasken om eftermiddagen giver du hende også en portion grød/mos. Sådan at hun når op på 4 portioner skemad om dagen.
Derudover vil jeg sige at det er flot at sove fra kl 20 til kl 5. Jeg kan godt forstå at hun vågner og er sulten/tørstig på dette tidspunkt. Det er jo mange timer. Det ville naturligvis være rart, hvis hun kunne sove til kl 6-7, men det må du altså ikke forvente:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske