Brev:
Sulten om aftenen
1. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Sulten om aftenen
Hejsa
Min datter på 6 mdr og 1 uge gammel er meget sulten om aftenen hendes kostplan ser således ud
kl. 4.30 200 ml. allomin 1
kl. 8.00 30 g. fuldkornsgrød m frugt + vand af kop
kl. 11.30 30 g. øllebrød m mælk + vand af kop
Kl. 15.00 200 ml allomin 1
kl. 18.00 ca. 60 g. grøntsagsmos m/kartofler grøntsager og kød + vand af kop + frugtmos.
kl. 20.00 200 ml. allomin 1.
Er det for tidligt at tage en flaske mere fra hende, hun har fået skemad siden hun var 4 mdr., det er som om at hun mangler lidt mere fyldkost om aftenen, da hun ikke spiser så meget grøntsagsmos, men hun er desværre også meget træt og vrøvlet når vi når til kl. 19.00, så hun falder for det meste i søvn ved flasken.
Hun kommer i seng ca. kl. 20 og vågner som skrevet ikke før kl. ca 5.00, men når hun så har fået sin flaske om morgenen sover hun igen ca. 3 timer, så det ville være dejligt både for hende og for mig hvis hun kunne sove til ca 6-7 om morgenen istedet for kl. 5.00