Brev:
2 år og aldrig sovet igennem
31. januar 2004
Alder:
2 år
2 år og aldrig sovet igennem
Vores søn er lige blevet 2 år og har aldrig sovet igennem. Han putter sig uden problemer kl. 20 og sover til kl. 23.30, derefter er der to mønstre:
1) Han vågner hver time, græder og kalder, jeg går ind til ham, han ber' om noget at drikke, han får lidt, han lægger sig selv ned og sover videre.
2) Han vågner og det samme ritual udspiller sig, men dette sker med 10-15 min. mellemrum i 1½- 2 timer. Derefter sover han 2-3 timer og det starter forfra!
Han står normalt op imellem 6 og 7 om morgenen og sover ca. 1½- 2 timer om middagen.