Brev:
Jeg tror ikke, min dreng får kalk nok
13. september 2007
Alder:
15 mdr.
Jeg tror ikke, min dreng får kalk nok
Kære Helen,
Vi bor midlertidigt i 'Sunny California' med vores 15 måneder gamle dreng. Han spiser fint, og drikker masser af vand, men han gider ikke drikke mælk. Incl. den lune godnatflaske får vi ham kun op på mellem 1 og 2 dl om dagen, selvom han får mælken tilbudt til alle måltider.
Han er en glad og robust knægt (vejer knap 14 kilo og er godt 186 cm lang), men vi ville gerne have lidt mere kalk i ham.
Hvad bør vi gøre? Vi har kigget på de lokale apoteker, men der står 'fra to år' på alle deres multivitaminer. Det ville ellers være en oplagt mulighed.
Mange hilsner
Mette