Brev:
Vil kun ammes - 8 mdr.
12. september 2007
Alder:
8 mdr.
Vil kun ammes - 8 mdr.
Kære Helen
Tak for din hjælp og guidning i sidste uge. Vi har fulgt din kost og soveplan (godt nok kun i en lille ugestid) og må desværre erfare at Theo stadig ikke vil spise mad men vil ammes.
Han piver og græder når der er gået fem - seks timer siden han sidst har fået bryst og det er som sagt helt umuligt at få ske mad i ham. Vi har sågar forsøgt at tvinge et par skefulde mad i ham på de tidspunkter, hvor han skal have mad. Theo vil gerne sutte på gulerødder og riskiks, men stort set ikke andet. Vi synes alt er prøvet.... men det lykkes ikke og han skal i vuggestue om seks uger!
Hvad gør vi?
Glæder min til at høre fra dig
Venlig hilsen Sif