Brev:
Vil ikke sove om aftenen - 4 mdr.
2. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Vil ikke sove om aftenen - 4 mdr.
Vores datter på 4 mdr. har altid været meget vågen og tit utilfreds om aftenen. Jeg synes vi har prøvet alt, f.eks. at ligge hende i liften i stedet for vuggen og mange andre ting, men intet hjælper.
Om dagen sover hun meget godt, det har jeg også prøvet at pille ved for så at se om hun sov bedre om aftenen, men det har heller ikke hjulpet. Til tider bliver det både midnat og derover inden hun sover, så jeg er ved at blive godt træt af aldrig at kunne gøre noget om aftenen, uden et barn på armen.
Har du nogle gode råd?
Betina