Brev:
Dagpleje, hvornår?
28. januar 2004
Alder:
14 mdr.
Dagpleje, hvornår?
Jeg skal starte på arbejde når min søn er 14 måneder. Da jeg har mange aftenvagter og kun en dagvagt om ugen, har vi tænkt på at vente med at sætte vores søn i dagpleje til han er omkring to år. Han kan istedet for blive passet af sin mormor den ene gang om ugen og så være hjemme hos mig resten af formiddagene, mens hans far så vil tage ham om aftenen, når jeg arbejder.
Er det hensigtsmæssigt at vente med at sætte ham i dagpleje til han er to år?
Hvornår er det bedst for børn at komme ud blandt andre børn?
Skal vi sætte ham i dagpleje før, og så måske bare holde ham hjemme en gang om ugen?
Hilsen Heidi