Brev:
Brun afføring hos nyfødt
28. januar 2004
Alder:
0 mdr.
Brun afføring hos nyfødt
Hej
Jeg har lige fået den dejligste datter.
Hun har ikke haft afføring i et par dage, før hertil aften. Da var det helt brunt og meget tyndt.
Kan det skyldes at hun har "suttet" hul på min kones bryster og derved er kommet til at drikke noget blod?
Hvis ikke, hvad kan det så skyldes?