Brev:
Gode råd om pasning
28. januar 2004
Alder:
9 mdr.
Gode råd om pasning
Kære sundhedsplejerske
Min datter er en glad, sund og trivelig pige på 9½ måned. Nu begynder min kæreste og jeg at have lyst til at gå ud alene. Desværre har vi ingen familie lige i nærheden, så der er ikke andre voksne end os selv, som vores datter er umiddelbart fortrolig med.
Hvordan skal vi forholde os? Eller er det stadig for tidligt for hende, hvis det ikke er mor/far der give hende sutten, når hun pludselig vågner og er ked af det?
Jeg har desværre kun kunnet finde info om pasning i forbindelse med institution, så alle gode råd, og meget gerne en henvisning til en bog der indeholder emnet "pasning" vil blive påskønnet.
Mange hilsner
Bea Gustafson