Brev:
Navle
25. august 2007
Alder:
13 mdr.
Navle
Hej Helen
Hvor meget skal man "rode" i barnets navle?
Min datter er nu 13 måneder, og har en fin navle. Der HAR været lidt pus og lidt svamp for nogle mdr siden, men det er væk nu. Forleden "foldede" jeg den lidt ud, og helt aller inderst sidder noget hvidligt noget. Det ser ikke farligt ud. Det er svært at få ud, med lidt god vilje kunne jeg måske med en vatpind, men er det dumt at rode for meget rundt? Kan man komme til at forvolde skade?
Det hvidlige i navlen har ca konsistens som en fed smøreost :)
Hilsen Tine