Brev:
Hvor meget flaske er okay?
25. august 2007
Alder:
6 mdr.
Hvor meget flaske er okay?
Hej Helen
Jeg har en dejlig datter på 6 uger på nuværende tidspunkt vejer hun ca 3850g. Hun er en meget livlig pige med rigtig god øjenkontakt og vi får nogle dejlige smil fra hende. Hun er begyndt at holde sit hoved rigtig flot både når hun ligger selv på maven, og når vi har hende oppe.
Kaya som hun hedder har fået flaske fra start da jeg intet mælk havde og kunne tilbyde hende, hun håndterer flasken rigtig flot. Hun har indtil for en uge siden fået 90ml 5-6 gange i døgnet, hun er ikke en pige der er meget for at sove længere tid af gangen om dagen max 2 timer men om natten tager hun mellem 4-5 timer i et huk, så det er pragtfuldt.. Men inden for de sidste par dage er hun slet ikke tilfreds med måltidet hun får, vi har faktisk måtte sætte det helt op til 120ml stadig 5-6 gange, men føler stadig ikke hun blir mæt og hun tømmer flasken fuldstændig hver gang.. jeg kender godt "reglen" med 1/6 af vægten, men den holder slet ikke her. Er det okay at sætte mængden mere op??
Venlig Hilsen Helle