Brev:
Ingen appetit - 4 mdr.
24. august 2007
Alder:
4 mdr.
Ingen appetit - 4 mdr.
Hej igen
Tak for dit svar..
Jeg har prøvet din plan, men det går ikke særlig godt nu har han mistet sin appetit med mme han vel næsten ikke have noget og er nede på 500 til 600ml. han skal næsten nydes til at drikke mme, vil slet ikke åbne munden og bliver ked af det når han ser flasken. jeg har også prøvet i kop men så spytter han ud.
Det med grøden går meget fint det kan han godt lige, og siger ikke nej hvis han får en pr ekstra og åbner munden lige så snart han ser skeen. Fordi han ikke drikker nok mme jeg putter det i grøden så han også for det, men er det det samme som at give det i flaske skal jeg tælle det med..
Jeg er blevet helt bekymret for min dreng.. han har ellers være en dreng med stor appetit og der fik 160 til 200ml 6 til 7 gange lige til han fyldte ca 4 måneder og fik ske mad nu er han 4 måneder og 3 uger og vejer 9, siden sidst jeg har vejet ham for 3 uger siden.
Han har 1 til 2 gange aff. og laver 4 til 5 våde bleer om dagen. Skal lige siges at han ca for 50 til 60 ml vand om dagen. jeg har overvejet at give ham mme om natten så han for de den mængde mme han skal have, er det en god ide eller hvad skal jeg gøre.
Jeg håber du kan hjælpe mig
Mange hilsner fra menure