Brev:
Svært ved at falde i søvn og vågner mange gange
22. august 2007
Alder:
8 mdr.
Svært ved at falde i søvn og vågner mange gange
Hej Helen
Jeg har 1 gang før skrevet om at rejse, vi endte med at tage en charter tur til cypern 1 uge til sept. Tak for svaret sidst.
Denne gang gælder det at vores dreng, som i øvrigt er en lille glad en, om aftenen især, kun falder i søvn enten ved at amme eller trille i barnevogn. Når han er faldet i søvn om aftenen kl. 20 ca.vågner han ca. 4 gange inden kl 24 og mindst 2 gange inden kl 6.30. vi kan kun få ham til at sove med amning igen. vi har prøvet med at far tager ham, men det ender i skrig og voldsomme tåre udbrud.
Det kan jeg ikke klare at høre. Vi har prøvet med en bestemt sang, i over 1 måned, med at skifte til nattøj i en bestemt rutine, men det der virker er amning i stuen, hvor han falder i søvn og jeg bærer ham ind i seng. Det er ved at være for hårdt for os voksne med al den ballade om natten og det må da være bedre for ham at sove bedre også.
Han er fra 1 jan. så han er knab 8 mdr og spiser 3 faste måltider plus mellem mad som enten er frugt, grønt eller bryst. Jeg har det fint med at hygge amme lidt endnu, men ikke 6-8 gange pr nat.
Håber du kan hjælpe os lidt.
Med venlig hilsen Kristine.