Brev:
Flerkornsgrød - 5 mdr.
10. august 2007
Alder:
5 mdr.
Flerkornsgrød - 5 mdr.
Hej Helen
Ville høre om du ikke kunne give mig en opskrift på flerkornsgrød, anna er nu 5 1/2 måned, må jeg så gerne give det nu og hvad med øllerbrød og havregrød, hun er ikke så vild med de andre grød mere de skal narres i hende:) kun hendes grøntsagsmos er stadig lækker:)
Hvad for noget kød må jeg starte med. Og vil du ikke give mig en skitseret plan for en dag med mme og 3 gange skemad hun får ikke noget længere om natten, hun sover fra kl 21 til ca 6-7 uden mad.
God weekend
Med venlig hilsen
Karin og Anna