Brev:
Motorisk uro - 7 mdr.
9. august 2007
Alder:
7 mdr.
Motorisk uro - 7 mdr.
Hej
Lige et par spørgsmål:
William er meget motorisk urolig for tiden, alting bliver rystet, banket i gulvet/bordet, hans arme basker meget (han har altid været meget kropslig men det er blevet mere) bruger benene til at fange/skubbe legetøj.
Han spænder alle sine muskler, hænder specielt, åbner munden helt op (løvebrøl) men han griner for det meste når han gør det. Det er specielt ved bordet i højstolen at det virker særlig voldsomt, han rejser sig i stolen og rækker ind over bordet.
Er han bare ved at opdage at han kan styre sin krop eller er han unormal?
Når han bliver træt, særligt om aftenen trækker han sit hoved ned til skuldrene i træk, som om nogen kildede ham i nakken, har du set det før? Umiddelbart ser det lidt ufrivilligt ud, men hvis jeg taler til ham, kan jeg få hans opmærksomhed med det samme.
Skal lige tilføje at alle der har set ham SP og læge, mener han er helt normal og en superskøn unge... Måske er det bare moderen der er skør :o)