Brev:
Snart storebror - 13 mdr.
9. august 2007
Alder:
13 mdr.
Snart storebror - 13 mdr.
Kære Helen
Tak for dit svar ang min søns søvnproblem. nu sover han fromt som et lam og er nem at putte.
Denne her gang har jeg brug for råd og vejledning i forhold til, hvordan vi skal forholde/tackle den nye situation vores lille 14 mdr. dreng, når han nu bliver storebror.
Vi ved at det bliver en dreng, så rent udviklingsmæssigt, vil der ikke ske den helt store overhaling indenom ham. men jeg tænker mere på hvordan han vil/kan reagere når det lille nye pus kommer til verden og faktisk kræver min tilstedeværelse døgnets 24 timer.
Skal jeg nødes med at kun at bruge ammetiden på den lille ny og derefter give M al opmærksomhed. imens faderen tager den lille ny, eller?????? jeg synes det er et svært dilemma hvordan man skal og bør forholde sig.
På forhånd tak
Mange knus og kram
M