Brev:
Sutteflaske nedtrapning
3. august 2007
Alder:
11 mdr.
Sutteflaske nedtrapning
Vores dreng fylder et år om en uges tid og jeg påtænker at starte en nedtrapning af sutteflasker (mme). Lige nu får han ca. 500 ml. mme i døgnet, nogengange mere. Og alle 500 i sutteflaske.
Hvordan er det bedst at gøre det?
Hvis nu han slet ikke får sutteflaske i løbet af dagen er det så OK, at han får det, når han skal i seng? Og i så fald hvor lang tid? I dag får han ca. 200 ml. når han lægges til at sove.
Hilsen,
Lina