Brev:
Irritabel når mor kommer hjem
3. august 2007
Alder:
22 mdr.
Irritabel når mor kommer hjem
Hej Helen
Hvordan kan det være at min søn på snart 2 år kan være superglad lige til jeg kommer hjem, hvor han godt nok efter en dejlig varm velkomst bliver pylret og vil hænge på mig hele tiden.
Han er aldrig på samme måde over for sin far, ligegyldig hvor længe han har været væk. Han har altid været meget mor-glad, men jeg vil jo nødig spolere hans ellers gode humør hver gang jeg kommer hjem. Hvad kan jeg gøre anderledes?
Med venlig hilsen
Tina