Brev:
Start på grød
2. august 2007
Alder:
4 mdr.
Start på grød
Hej Helen
Jeg har en søn på 4 md (66cm og 7½ kg) og vi begyndte på grød idag.
Mit spørgsmål er hvor længe jeg skal tilbyde ham bryst bagefter grøden. Han var rigtig glad for at få grød og ville gerne have mere, men man skal jo starte med lidt af gangen.
Med venlig hilsen Maria.