Brev:
Legetøj - 8 mdr.
2. august 2007
Alder:
8 mdr.
Legetøj - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg vil gerne stimulere min søn ved at give ham godt alderssvarende og udviklende legetøj, men jeg synes det er lidt af en jungle at finde rundt i hvad der er godt at købe. Kan du give en guide til hvilke typer legetøj der er godt for de forskellige alderstrin?
På forhånd tak :-)
Med venlig hilsen
Christina