Brev:
Pige vil ikke spise - 3 mdr.
2. august 2007
Alder:
3 mdr.
Pige vil ikke spise - 3 mdr.
Hej Helen
Det er første gang jeg skriver.
Jeg er så heldig at jeg har fået mig en dejlig pige, hun er fra den 11.04.07 hun vejer nu 6.4 kg og er 62 lang.
Jeg har dog et problem jeg er stoppet med at amme, og til at starte med gik det fint med at give flaske, hun drak dog ikke så meget, men min sp sagde at det var fordi hun skulle vænne sig til mme. Nu er det så 3 uger siden, og hun spiser max 600 ml om dagen, og det er ikke med hende store vilje. min egen sp er på ferie, det er derfor jeg skriver til dig. Hun spiser bedst om natten hvor hun sover.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. hun viser ikke tegn på at hun er sulten selvom der er gået 4 timer, når hun får flasken spiser hun 60 ml. jeg har prøver med andre flasker og forskelig mme. Hvor tit skal hun have mad og hvor meget skal hun spise??
Kan du ikke lave en plan til mig med tider, hun vågner kl 9 om morgen. Hun får 2 flasker om natten.
Og hvordan får jeg hende til at spise???
Tak for en god brevkasse