Brev:
Flere børn?
1. august 2007
Alder:
0 mdr.
Flere børn?
Hej Helen,
Måske et underligt spørgsmål som ikke burde stiles til dig, men måske du kan henvise til et andet sted, hvis du ikke vil svare på det.
Vi er en meget harmonisk - synes vi da selv :-) - familie med børn på 3 og 4 år. Det var en hård tid med 2 blebørn på samme tid, men nu er alting jo blevet lettere og vi har igen mere overskud.
Vi eller mest jeg føler ikke jeg er færdig med at have små børn og ønsker inderst inde et barn mere - på nogle punkter. Omvendt vil jeg jo ikke "ødelægge" - hvis man kan tillade sig at sige det om et lille nyt pragtfuldt familie-medlem :-) - den gode familie-harmoni vi har nu. Kan vi fortsat rejse med 3 børn, er der plads i hus og bil, hvordan modtager børnene endnu en søskende (de 2 vi har, har et meget tæt forhold) osv osv?
Jeg er simpelthen i syv sind og kan finde for og imod hele tiden. Jeg er 36 år og burde jo stadig kunne få børn - hvis heldet er med os.
Kærlig hilsen
Mig