Brev:
Morgenmad - 5 mdr.
1. august 2007
Alder:
5 mdr.
Morgenmad - 5 mdr.
Hej Helen
Min datter der er 5 måneder og halvanden uge har fået skemad 2 gange dagligt siden begyndelsen af hendes 4 levemåned, så var jeg bare interesseret i at vide hvornår man kan begynde at give morgenmad altså øllebrød eller havregrød til morgen mad altså et 3 skemåltid. Hun får grød til middag og mos til aften og eller 4 5 flasker med ca 150 ml. Jeg havde tænk at vi kunne starte en uge før hun bliver 6 måneder hvad syntes du?
Så har vi lige skibbet hendes eftermiddags lur hun plejede at sov kl 9 (halvanden time) og kl 13 (to timer) og kl 17 ( halvtime) altså 3 gange. Nu har vi skibbet luren kl 17 og så kommer hun i seng kl 20 istedet for 21. Og så bliver hun strukket lidt mere over middag gerne til halv to - to og så sover hun til ca 16 er det ok eller er det for længe, hun så er vågen om aftenen. Hun vågner kl ca 6.30
Får stadig en flaske kl 4 om natten men ikke hver nat.....
Med venlig hilsen
Karin