Brev:
Tvivl om det med mad
18. juli 2007
Alder:
6 mdr.
Tvivl om det med mad
Hejsa Helen
Jeg er lidt i tvivl ang det med mad....
Hun er nu 6 måneder og får grød 2 gange om dagen. Til middag Hirsegrød med æble (Har også fået risgrød og majsgrød på et tidspunkt.) Til aften får hun kartoffelmos med gulerod (overvejer snart at finde på noget andet.) Der udover ammer jeg hende 6 gange...
Er det tid til at vi begynder på 3 skemåltid eller kan give hende en flaske med et eller andet i stedet for en af amningerne??? Jeg tænker jeg gerne snart vil begynde at trappe ned med amningen????
Håber at du forstår hva det er jeg mener med dette spørgsmål???
Knus herfra....