Brev:
Tandbørstning - 12 mdr.
18. juli 2007
Alder:
12 mdr.
Tandbørstning - 12 mdr.
Hej Helen
Velkommen tilbage efter ferie - håber du har nydt den trods sølle vejr.
Du spurgte til min datters navle - jeg købte Brentam baby pasta at smøre med efter at have spurgt en kollega, der har været praktiserende læge i en menneske-alder :o) Og så gik det over. Så det har nok været noget svamp. Navlen er jo godt pakket ind dér under bleen, og det var lige, hvor det var så varmt i vejret.
Nu har vi et problem, der hedder tandbørstning!
Hun fik sin første tand som 5 mdr's og resten er kommet ret hurtigt efter - hun har også et par kindtænder nu. Så det med tandbørsten har været aktuelt længe. Og i begyndelsen var det sjovt og gik fint-fint. Babytandpastaen smager jo godt. Men nu er det så ikke sjovt længere... De underste fortænder kan jeg lige få lov at børste, men under ingen omstændigheder de øverste. Hun vrider sig og græder og slår efter børsten. Hun vil gerne selv have den, men kan jo ikke finde ud af at børste.
Hvor vigtigt er det? Skal jeg tage kampen op?
Er der nogle gode tricks?
Hilsen fra Tine