Brev:
Bananmos
18. juli 2007
Alder:
4 mdr.
Bananmos
Hej Helen
Ja nu nærmere tiden sig hastigt, jeg skal snart begynde på arbejde igen. :(
Victor er nu blevet 4 mdr og hans vægt er oppe på 7.400 og 66 lang. Fødselsvægt 3.800. I den forbindelse er jeg begyndt at give Victor banan mos hver eftermiddag. Jeg giver ca. 1-2 skiver blandet med en ½-1 cl. brystmælk, for at starte så blidt op som muligt. Der har ikke været nogle problemer med maven ingen mavepine.
Mit ? går simpelthen ud på...er det for tidligt at begynde på bananmos skulle jeg havde startede med kartoffelmos eller en anden form for "tilskud". Hvornår kan vi evt. begynde at give ham 2 gange om dagen?
Det skal lige tilføjes at han bliver ammet ca 6 gange og bliver puttede i seng mellem kl. 20-21 nogle gange lidt før, det kommer lige an på om han har ville tage den sene eftermiddagslur.
Victors dag ser således ud, armes efter hver lur.
Vågner kl. 5-6 men ligger blot og lege med sin bamse, græder ikke, jeg vågner ved at han ligger der og hygger.
Formiddagslur kl. 8-9 i ca 1 time.
Eftermiddagslur kl. 12-13 i ca 2½-3 timer
Aftenlur kl. 17-18 i ca. 1 time
Klar gøres til natten kl. 19
Senge tid kl. 20-21
Forsat god sommer
Kærlig hilsen
Charlotte og Victor