Brev:
Mad - 11 mdr.
18. juli 2007
Alder:
11 mdr.
Mad - 11 mdr.
Hej Helen,
Jeg har flere spørgsmål:
1. Min datter er 11 mdr. Hun spiser næsten alt. Men jeg vil spørge om jeg kan bruge krydderier og Bouillon terninger til suppe el.suppe fra knorr (i pose der kun skal koges)
Kan jeg bruge færdiglavet spagetti sauce ex.dolmio?
2. Hun drikker ikke så meget mælk. Hvor meget mælk skal jeg prøve at give hende minimum?
3. Jeg giver hende stadigvæk mælk ved 23 tiden ellers vågner hun op ved 4-5 tiden. Hvordan kan jeg vænne hende fra eller skal jeg måske fortsætte til hun bliver lidt større?
Mange, mange tak for din hjælp.
Sonja