Brev:
Sover ikke igennem - 7 mdr.
18. juli 2007
Alder:
7 mdr.
Sover ikke igennem - 7 mdr.
Hej Helen
Vi har en dejlig søn som lige er blevet 7 mdr. men desværre har han ikke været så god til at sove om natten, men det er dog heldigvis blevet bedre. Det har været en kamp at få ham til at tage sut og flaske, men det ser ud til at det er ved at lysne :0)
Vi har et par gange prøvet at give ham vand om natten når han vågner, med det resultat at han bliver vildt hysterisk og vækker huset. hvis jeg ammer ham kan han godt nogen gange sove til 6-6.30. men fx idag stod min mand op med ham kl 5 og gav ham morgenmad da han ikke kunne få ham til at falde til ro.
Min søn spiser godt i løbet af dagen, og slutter af med en flaske ved 19.30 20.00 tiden. Jeg har flere gange tænkt om jeg skulle vække ham inden jeg gik i seng for at gi ham en flaske igen, men det er jo ikke et naturligt tidspunkt for ham at vågne... og han burde vel også kunne klare sig uden... han har i en meget kort periode for 1 1/2 mdr siden sovet igennem så han kan godt.
Har du et godt råd til os? skal vi bare fortsætte med at gi vand og bare putte ham igen hvis han afviser? og hvor ofte skal vi gå derind?
Med venlig hilsen
M´s forældre