Svar: Søvn - 20 mdr.
17. juli 2007
Alder:
20 mdr.
Kære Lise
Jeg tror nogle gange at alt ville gå meget lettere, hvis vores senge var 4x4 meter så der var god plads til både voksne og børn:o)
Det er naturligt og trygt for jeres datter at sove sammen med jer og hånden på hjertet så sover vi voksne også bedst, når vi sover sammen med en vi holder af og ikke når vi ligger for os selv.
Jeg synes det er omsorgsfuldt at lade jeres datter sove i jeres seng og når det fungerer for alle parter, så fortsæt I roligt med dette.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske