Brev:
Søvn - 20 mdr.
17. juli 2007
Alder:
20 mdr.
Søvn - 20 mdr.
Hej Helen
Vores datter sover i vores seng, men jeg kan ikke finde ud af, om det er godt eller skidt? Det er blevet sådan, fordi vi oplevede, at vi én gang lagde hende til ro for natten der (da svigermor skulle sove på hendes værelse), og så pludselig oplevede, at hun bare lagde sig til at sove og sov hele natten igennem! Aldrig sket før. Vi har altid skullet lægge hende mindst én gang i timen i aftenens løb, indtil vi ved 1 tiden gav op og lod hende ligge i vores seng. Siden har jeg fået min nattesøvn.
Min kæreste forstyrres ikke af hende, og vores sexliv fungerer bedre ved at jeg ikke er så træt. Men er det ok?
Venligst Lise