Brev:
Mængde mælk og hvor længe
17. juli 2007
Alder:
11 mdr.
Mængde mælk og hvor længe
Kære Helen,
Tak for hurtigt og godt svar på mit sidste spørgsmål.
For lige at svare på dit spørgsmål så er det faktisk kun når Johannes er hjemme hos os og ikke i vuggestue at han med sikkerhed får sine 400 ml. mme. Det bekymrer mig lidt. I vuggestuen er de ikke så strikse med at give ham mælk og glemmer det nogen gange. Det forstår jeg godt med alt det arbejde men det betyder vel at jeg hellere snart må spæde til med nogle jerndråber som vi talte om sidst?
Faktisk kunne jeg godt tænke mig snart at trappe mme ned. Er det for tidligt? Måske skulle jeg vente til han er et år. Hvis nu jeg med sikkerhed kan give ham 200ml. kunne jeg spæde til med jerndråber? I så fald hvor mange?
Måske træder jeg lidt rundt i de samme spørgsmål, i så fald undskyld forvirringen :-)
Hilsen,
Lina