Brev:
Søvn og stop med vælling
21. januar 2004
Alder:
15 mdr.
Søvn og stop med vælling
Jeg har en datter på 15 måneder, som får vælling ved godnattid.
Hun sover nu fast indtil ca kl. 1.00. Er vågen mellem 1/2 til 1 time. Dette gentager sig tit ved 4 tiden igen.
Jeg har gennem længere tid givet mellm 50 til 100ml vælling de 2 gange hun vågner (har prøvet vand unden held) ved at det er en dårlig vane, men det virker, og vi får lidt mere søvn på denne måde.
Men spørgsmålet er - hvad gør vi for at give hende bedre søvn og derved stoppe for natflaskerne.
Skal lige fortælle at hun har fået dræn i begge øre.
Marie