Brev:
Kan et barn få for meget bryst?
19. januar 2004
Alder:
2 mdr.
Kan et barn få for meget bryst?
Kan man give et barn for meget bryst? Og kan de tage for hurtigt på?
Jeg har en søn på ca 2 mdr som tager meget på i vægt, hvilket jo er godt, men sidst han blev vejet havde han taget 600 g på på 11 dage. Han bliver ammet ca hver 3 time, nogen gange går der 2½ time imellem andre gange 4 timer.
Er det i orden eller er der noget jeg skal gøre anderledes? Jeg synes det er svært at trække den længere mellem amningerne, da han så bliver meget sur.