Brev:
Afbrudt søvn 5 mdr gammel
19. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Afbrudt søvn 5 mdr gammel
Vores søn på 5 mdr er en rigtig dejlig og glad dreng. Imidlertid har vi fået et lille problem:
Han har sovet igennem siden han var en måned gammel - også helt uden at vågne efter en sut eller lignende, men det har lige pludselig ændret sig. Han er nu pylret ca. 15 gange hver nat -ikke vågen, men han piver næsten hele tiden. Han er tjekket ved lægen, som intet fandt i ører eller lignende.
Hvad kan vi gøre?