Svar: Tandforandringer 21 mdr
19. januar 2004
Alder:
21 mdr.
Børn kan godt have fejl i emaljen uden at det betyder noget væsentligt, men jeg synes dog at du skal kontakte børnetandplejen og få en tid.
I nogle kommuner kaldes børn til kontrol i børnetandplejen allerede i 1½ års alderen og andre steder er det ikke før 3 års alderen, at de får deres første tandeftersyn. Men ud fra din søns alder er der ikke noget i vejen for at du får hans tænder tjekket. Hellere en gang for meget end en gang for lidt:o)
Held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske