Brev:
Tandforandringer 21 mdr
19. januar 2004
Alder:
21 mdr.
Tandforandringer 21 mdr
Jeg har en søn på 21 måneder. Han spiser godt og varieret og er efterhånden god til at lade os børste hans tænder og drikker normale mængder mælk/mælkeprodukter.
Alligevel har jeg på det seneste bemærket at han har fået små hvidlige forandringer helt nedadtil på sine fortænder i overmunden. Tænderne er i forvejen hvide, men disse forandringer er endnu hvidere.
Hvad kan det skyldes?