Brev:
Bange for fremmede og søvnrytme
19. januar 2004
Alder:
3 mdr.
Bange for fremmede og søvnrytme
Kære Helen
Vi har en dejlig dreng på 14 uger. Han er begyndt at blive bange for andre, vi fik idag besøg af hans faster og selvfølgelig skulle hun have ham, men han begyndte at græde meget voldsomt.
Mit spørgsmål er nu om der er noget jeg kan gøre for at han ikke skal være bange for fremmede?
Jeg har også et spørgsmål om døgnrytme. Jeg synes ikke rigtig vi er kommet ind i en døgnrytme.
Han bliver puttet ved 21 tiden ca., og så sover han i 3 timer og bliver så ammet, sådan fortsætter det som regel. Vi sover vidre til 6/7 tiden, nogle gange sover han igen til 9/10 tiden, men så er resten af dagen også meget forskellig.
Jeg synes det kunne være dejligt, hvis man havde et tidspunkt hvor han sov hver dag, eller at der var lidt rytme i, hvornår han sover.
Er det helt hen i vejret at tænke sådan?
Hvor tit/meget skal han sove?
Håber du kan finde rundt i denne smørre.
Hilsen Kirsten.