Brev:
Hørelse?
19. januar 2004
Alder:
4 mdr.
Hørelse?
Jeg har et barnebarn på 4 mdr.
Jeg kan ikke lægge fra mig, at han måske ikke kan høre. Jeg synes ikke han reagerer på lyd. Jeg har prøvet at stå ved siden af ham og larmet og gjort andre ting for at få ham til at reagere på lyd. Der sker ingen ting.
Han pludrer og griner, når vi taler til ham. Er der nogen grænser for, hvornår et lille barn skal reagere på lyd og se hvor den kommer fra? Han kan sagtens dreje hovedet og er ellers som han skal være.
Venlig hilsen
Kirsten Andersen