Brev:
Drikke af kop - 5 mdr.
15. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Drikke af kop - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et lille spørgsmål vedrørende det at drikke af kop.
Min mand og jeg har i de sidste 3 uger været ved, at øve vores dreng (5 1/2 mdr.) i at drikke af kop........ eller retter sagt snapsglas. Men jeg synes ikke det går så godt, jeg tror faktisk ikke han får ret meget vand, for han spytter det ud igen. Er det bare et spørgsmål om tid, eller er der måske en smart teknik??????
Mange Hilsner
Pia