Brev:
Ændring af soverytmefør dagpleje?
19. januar 2004
Alder:
9 mdr.
Ændring af soverytmefør dagpleje?
Hej
Endnu en gang har jeg brug for et råd...og tusinde tak for de andre gode svar du har givet.
Jeg har to piger på 9 mdr. De sover 2 gange i løbet af dagen.
Første gang om formiddagen fra ca. 9.30 - 11.00.
Anden gang om eftermiddagen fra ca. kl. 15.00 til 17.00.
Til maj skal de begynde i dagpleje, hvor disse tidspunkter for deres lurer ikke passer særligt godt. Her ville de jo skulle sove når de har fået frokost.
Mit spørgsmål er, hvornår kan jeg regne med at de kun har behov for at sove en gang i løbet af dagen?
Og hvor tidligt skal jeg begynde at ændre deres rytme for at det er kørt ind inden de skal begynde i dagplejen.
Hilsen Gitte