Svar: Tandbørstning og Lymfangiom
13. juni 2007
Alder:
12 mdr.
Kære N.
Dejligt at høre at alt går stille og roligt:o) Nej jeg har desværre ikke hørt fra andre brugeres af siden vedr. erfaring og oplevelser med Lymfangiom. Men hermed en opfordring til alle om at melde sig, hvis de ved noget om dette.
(N´s lille dreng i maven har et voldsomt hævet ben, som formentligt skyldes det der hedder lymfangiom. Hun vil gerne høre fra andre, der måske har erfaring med eller ved noget om, hvordan børn med den diagnose klarer sig).
Med hensyn til storebrors tandbørstning, så er det korrekt at det vil være godt at børste tænderne to gange dagligt og du må gerne bruge en tandpastamængde svarende til hans lillefingernegl.
Fortsat held og lykke med det hele:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske